سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبادل لینک چند طرفه یا اتوماتیک از نظر گوگل و یاهو چیست

تبادل لینک چند طرفه یا اتوماتیک از نظر گوگل و یاهو چیست

 

تبادل لینک چند طرفه یا اتوماتیک از نظر گوگل و یاهو چیست

 

همونطوری که در گذشته تبادل لینک کارا بود، امروزه با تغییراتی که در الگوریتم گوگل ایجاد شده، تبادل لینک اگه اصولی و درست نباشه میتونه رتبه سایت را کاهش بده! شما فقط میتونید با تعداد محدودی سایت که هم موضوع و مرتبط با شما هستند تبادل لینک کنید. تبادل لینک سه طرفه هم اگه تعدادش زیاد نباشه موردی نداره. چون در غیر اونصورت هم تعداد بک لینک بالا میره و خوب تو الگوریتم جدید گوگل امتیاز منفی محسوب میشه.


گوگل دیگه به سیستم های نون به هم قرض دادن تبادل لینک مثل قدیم امتیاز نمیده. البته نه اینکه اصلا نده! خوب خیلی راحت چک میکنه میبینه لینک شما تو اون سایته و لینک اون سایت هم تو سایت شما. پس میفهمه یه رابطه ای بین شما هست. حالا با این سیستم دیگه این مشکل از بین میره. شما لینک سایتی را میزاری تو سایتت که لینک سایتت تو اون نیست!


زمانیکه در مورد تبادل لینک سه طرفه نوشتیم گفتیم که گوگل دیگه ارزشی واسه این نون به هم قرض دادن ها و تبادل لینک دو طرفه قائل نیست. از همون اول هم اگه قوانین گوگل را مطالعه می کردید درباره این قضیه اخطار داده بود که اولا با هم تبادل لینک نکنید و دوما هم بک لینک نفروشید! ولی تو این مدت عکس العملی از گوگل دیده نشده بود تا همین چند وقت پیش که پاندای سئوکار شروع کرده به سایت های بزرگ که تبادل لینک و فروش بک لینکشون زیاد بوده اخطار بده که این کار را ترک کنید و به گوگل اطلاع دهید تا سایتتون را بازبینی کنه. نمونش سایت فوردانلودز که چنین پیامی در گوگل وبمستر برای اون ارسال شده: